9.-12.5.2024 järjestetään Taivassalon louhoksille sukellusreissu. 9.5. on helatorstai. Tarkoitus on tehdä kaksi sukellusta päivässä. Sopikaa kimppakyydeistä muiden lähtijöiden kesken. Seuraavassa ohjelma pääpiirteittäin:

9.5. torstai: kaksi sukellusta H-louhoksella (max syvyys 20 metriä) ja saapuminen majoitukseen. Lomatorpat toimii majoituksena (https://goo.gl/maps/JY1RRHdYnhF2tY23A). Pullojen täyttö illalla ensisijaisesti, mutta tarvittaessa voidaan käydä majoituksella täyttämässä.
10.5. Kaksi sukellusta Uhlun louhoksella (https://goo.gl/maps/cmZDXK9n2kwrfh876, max syvyys noin 20 metriä). Tämä on arkipäivä, joten sukeltaminen muilla louhoksilla saattaa olla kielletty ennen klo 16. Pullojen täyttö illalla.
11.5. ja 12.5. kaksi sukellusta per päivä. Tässä voidaan tehdä valintaa missä sukelletaan vaihtoehtoja on useita. Toisena päivänä ainakin K-louhos (max syvyys 28 metriä). Pullojen täytöt illalla.

Louhokset ovat lähellä toisiaan. Ainoa johon on enempi matkaa, on Uhlu, mutta sekin on noin 30 min ajomatkan päässä. Kohteet soveltuvat kaiken tasoisille sukeltajille, osa paremmin kuin toiset. Louhoksille tarvitaan pääsääntöisesti avaimet, joten tehdään suunnitelmat tarkemmin lähtijöiden mukaan. P1:set voivat sukeltaa myös, sovitaan tästä tarkemmin kun tiedetään lähtijät. Ilmoittautumiset tähän tapahtumaan ja paikat menevät ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos olet kimppakyytiä vailla tai tarjoamassa niin kerro siitä myös. Näistä voidaan sopia myös lähemmin kun tiedetään lähtijät.

Täytöt Nousun täyttöhinnaston mukaan. Tarkoituksena on ottaa mukaan Viivi ja mahdollisuus tehdä Nitrox kaasuja.

Majoituksen hinta muodostuu käytön mukaan. Jos saadaan kaikki mökit täyteen niin hinta on näillä näkymin 20 €/hlö/yö. Majoituksia on varattu 8 henkilölle. Varattuna on 2 x 4 hlö majoituksia: kaksi rivitalohuoneistoista ja yksi mökki. Mökkiin majoittuu kaksi pientä koiruutta, joten jos olet allerginen tai et voi majoittua koirien kanssa kerro siitä kommentoimalla ilmoittautumisen yhteydessä. Nämä tassuterapeutit eivät veloita palveluksistaan kuin rapsutuksia :) Lyhyemmän aikaa majoittautuvat joutuvat ehkä maksamaan enempi per yö, mutta tämä on vielä auki. Kerro myös ilmoittautumisen yhteydessä jos meinaat olla muun aikaa kuin ohjelmassa ilmoitetun. Majoitukseen voi varmaankin saapua jo keskiviikkona 8.5., jos siihen nähdään tarvetta.

Majoituksessa on hyvät grillaus ja ruuan laitto mahdollisuudet. Saunoja löytyy myös useita!

Kompressori, hapet ja tarvittavat muut varusteet otetaan NK:lta ensisijaisesti peräkärryyn. Jos omaat peräkärryn jota voidaan käyttää roudaamiseen niin kerro siitä myös ilmoittautumisen yhteydessä. Peräkärrystä ja sen kuljettamisesta aiheutuvat kulut maksetaan kimpassa. Jos peräkärryä ei saada mukaan niin sitten jaotellaan eri autoihin tavaroita. Ole yhteydessä "risteilyemäntään" jos tarvitset varusteita vuokralle Nousulta.

Louhoksien osoitetietoja ei saa jakaa ja kommunikoida sosiaalisessa mediassa tai muuten julkisesti. Valokuvia voi jakaa, mutta esimerkiksi sijainniksi voi kertoa “Turun seudun louhos” tai “Turku” tai muuta riittävän epämääräistä.

Risteilyemäntänä (leirin johtajana) Matti Hämäläinen, 0440 112 320. Toivoisin ilmoittautumisia maaliskuun loppuun mennessä joten voin vahvistaa majoitukselle tilanteen. Tämän jälkeen voi mennä arpapeliksi miten on tilaa.

Ilmoita joukkueen ulkopuolinen pelaaja

Ilmoittautumiset

4
Antti L Henri L Eero P maddiHoo
0
Ei ketään
126

Kommentoi...

Antti ilmoittautui in

Tarvittaessa peräkärryn voin ottaa mukaan.

Matti

Majoitus on varattu nyt neljälle henkilölle. Sen ylittävät määrät pitää sopia erikseen tästä eteenpäin.

Matti

Tältä osaa reissu on majoituksen puolesta täynnä. Jos reissuun haluaa mukaan niin pitää hoitaa itse majoitukset. Lomatorpilla missä ollaan on vaunu tai asuntoautopaikka sekä jotain korvausta vastaan voi käyttää saunoja tms. Jos telttailee... mökit siellä on täynnä.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot