Porkkalanniemen Grillikatos, Tullandintie 119, 02480 Kirkkonummi [kartta]

Nousu Ry järjestää Diversnight tapahtuman lauantaina 4.11.2023 Porkkalan Keittokatoksella klo 18:30. Osoite on Tullandintie 119 AB, 02480 Kirkkonummi, joka myös löytyy GoogleMapsista: https://goo.gl/maps/T7BE1hMWTjJ4jitR8. Osoitteen näyttämästä risteyksestä käännytään oikealle ja jatketaan Keittikselle kapeampaa tietä pitkin. Jos mahdollista niin suosikaa kimppakyytejä, parkkipaikalle mahtuu kymmenisen autoa kun tiivistää. Aloitetaan tapahtuma sopimalla parit ja käydään sukellustoiminta läpi. Sukellus voidaan aloittaa noin 19:30-20:00 paikkeilla. Vedessä kuuluisi olla 20:23, mutta tämän takia ei tietenkää tartte stressata.

Sukellukseen tarvitaan P2 tai vastaava luokitus, koska olosuhteet ovat yösukellusta vastaavat. Ottakaa mukaan otsalamput tms. pinnalla työskentelyyn ja sukellusta varten pää- sekä varavalo(t). Valaisemme kulkutien veteenmenopaikalle. Tähän aikaan vuodesta Porkkalassa on paljon potentiaalia biopainotteiselle yösukellukselle ja siellä voi nähdä kaikkea kilkeistä siikoihin. Sukelluksen jälkeen voidaan paistella keittokatoksen tulisijoilla makkaraa ja muuta gourmet ruokaa. Saa ottaa mukaan herkkuja jaettavaksi!

Kannattaa tutustua viime vuoden pelastussuunnitelmaan, joka löytyy linkistä: https://drive.google.com/file/d/1ts8oSq02o3dNqb5vw2Rt493eS0utIGYb/view?usp=sharing

Ilmoittautumiset

6
Antti L Teemu V Henri L Kenneth Å mroslund Kari R
2
Marko J Olli P
122

Kommentoi...

Teemu

Sääennuste ei ole lupaava, todella voimakasta etelätuulta. Vaihtoehtoja voisi olla esim. Hila (sauna, grilli, mutta 18e/hlö) tai vaikkapa Pikkala. Mitä mieltä ootte?

Henri

Jos noista kahdesta pitää valita niin mieluummin hila.

Mattias

En ole koskaan käynyt Hilan Louhoksessa.

Antti

Olisko se sit tuo hila, ainakin se on turvallisempi kuin myrskyinen porkkala.

Kenneth

Onko siellä grilli katos tai joku muu sateensuoja?

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot